Design
Arculattervezés – amikor egy névjegykártya eldöntheti az üzletet
Vajon mit gondolnak Önről partnerei, amikor kezükbe veszik névjegykártyáját?
Az első benyomás segít abban, hogy megszerezze a bizalmukat?
Az első benyomást nem lehet megismételni!
Ez az ami alapján döntéseinket meghozzuk. Amelyik cég ad a megjelenésére, az arculatra, már bizalmat keltett, és ha a bizalom megvan, akkor az üzlet megkötése innen már csak egy lépés.
Használja ki az első találkozás erejét!
Legyen olyan az arculat, mely segít a pozitív kép kialakításában! Senki sem engedheti meg azt a luxust, hogy a rossz arculat miatt kialakult negatív kép befolyással legyen egy döntés kimenetelére. Ez a negatív kép a partnerekben sokszor csak tudat alatt van jelen és nem is gondolják, hogy döntéseiket e negatív benyomás mennyire tudja befolyásolni.
Ne magyarázkodjon, hogy azért van más logó a névjegykártya felületén és az autón, mert a nyomdában nem volt meg ugyanaz a betűtípus. Mert ezzel csak ront a helyzetén! Hiszen ha annyi hatalma sincs, hogy egy elrontott munkáért elővegye a felelősöket és kijavítsák az arculati elemekben esett hibát, akkor mit várhatnának Öntől üzleti partnerei?!
Egyedi arculat Önhöz igazítva!
Keresse munkatársainkat, akik segítenek kialakítani Önnek a cégéhez illő, célcsoportjához és céljaihoz igazodó megjelenést, az egységes arculatot.A meggyőző látvány, a magával ragadó megjelenés rendkívül fontos. Az emberek többsége ugyanis érzelmi alapon dönt, amit a legtöbb esetben az első benyomás határoz meg.
Érdekli, hogyan tehetné hatékonyabbá cége arculatát?
Érzelmekre hatni a látványon keresztül lehet!
Felfigyelt már arra, hogy a motivációhoz az érzelmekre kell hatni?
A látvány, az egységesség, az esztétikum ebben nagy szerepet játszik.
Például, észrevette már magán, hogy szívesebben vásárol olyan szakácskönyvet, amelyben képek is vannak, mint amelyben nincsenek? Ennek egyszerű magyarázata van: az étel látványa felkelti a vágyat, és megkívánja az ételt. Szinte érzi az ízét a szájában, az illatát az orrában.
Már motiválva is van, hogy bármi áron is, de hozzájusson az ételhez, illetve először a szépen illusztrált szakácskönyvhöz.
Egy társaságnál is így működik ez, melynél ezt a motivációt az egységes arculat váltja ki a szemlélőből.
Az embléma, logó, igényesen megszerkesztett weboldal, névjegykártya, levélpapír, egységes céges arculat együtt, olyan, mint egy szépen illusztrált szakácskönyv; bizalmat ébreszt a partnereiben, és láthatóvá teszi társaságának filozófiáját.
Egy professzionálisan megtervezett arculat nem egyszeri kiadás, amely többet hoz anyagi téren, hírnévben, kapcsolatokban, mint amennyi költséget és időt ráfordított.